Skip to main content
Tagasi

EVS-ISO 10001:2020

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Organisatsioonide käitumisnormide juhised

Üldinfo

Kehtiv alates 02.01.2020
Alusdokumendid
ISO 10001:2018
Direktiivid või määrused
puuduvad

Standardi ajalugu

Staatus
Kuupäev
Tüüp
Nimetus
02.01.2020
Põhitekst
05.02.2009
Põhitekst
See dokument annab juhised kliendirahulolu käitumisnormide planeerimiseks, kavandamiseks, arendamiseks, elluviimiseks, toimivana hoidmiseks ja parendamiseks.
See dokument on kohaldatav toodetega seotud normidele, mis sisaldavad organisatsioonilt klientidele antud organisatsiooni käitumist puudutavaid lubadusi. Selliste lubaduste ja nendega seotud sätete eesmärk on kliendirahulolu suurendamine. Lisas A on toodud käitumisnormide komponentide lihtsustatud näiteid erinevate organisatsioonide tarvis.
MÄRKUS  Selles dokumendis viitavad terminid „toode“ ja „teenus“ läbivalt organisatsiooni väljunditele, mis on mõeldud kliendile või mida ta vajab.
See dokument on mõeldud kasutamiseks mis tahes organisatsioonis, olenemata selle tüübist, suurusest või pakutavatest toodetest ja teenustest, kaasa arvatud organisatsioonid, kes kavandavad kliendirahulolu käitumisnorme, mis on mõeldud kasutamiseks teistes organisatsioonides. Lisas C on toodud juhised spetsiaalselt väikeettevõtetele.
See dokument on suunatud kliendirahulolu käitumisnormidele, mis käsitlevad üksikkliente, kes ostavad või kasutavad kaupu, vara või teenuseid isiklikuks või majapidamise otstarbeks, ehkki see on kohaldatav kõigi kliendirahulolu käitumisnormide suhtes.
See dokument ei tee ettekirjutusi kliendirahulolu käitumisnormide sisu kohta ega käsitle muud tüüpi käitumisnorme, nagu näiteks selliseid, mis on seotud organisatsiooni ja tema töötajate või organisatsiooni ja tema tarnijate vastastikuste seostega.

Nõutud väljad on tähistatud *

*
*
*
PDF
30,50 € koos KM-ga
Paber
30,50 € koos KM-ga
Sirvi standardit alates 2,44 € koos KM-ga
Standardi monitooring

Teised on ostnud veel

Põhitekst

EVS-ISO 10002:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendirahulolu. Juhised kaebuste käsitlemiseks organisatsioonides
Uusim versioon Kehtiv alates 01.11.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10004:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised seireks ja mõõtmiseks
Uusim versioon Kehtiv alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-ISO 10003:2019

Kvaliteedijuhtimine. Kliendi rahulolu. Juhised organisatsiooniväliste vaidluste lahendamiseks
Uusim versioon Kehtiv alates 16.09.2019
Põhitekst

EVS-EN ISO 9004:2018

Kvaliteedijuhtimine. Organisatsiooni kvaliteet. Juhised püsiva edu saavutamiseks
Uusim versioon Kehtiv alates 03.05.2018