E-poe kasutustingimused
Käesoleval lehel on toodud MTÜ Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse (reg nr 80120020) e-poe kasutustingimused.
Üldtingimused
E-poest saab tellida standardeid, standardikavandeid, standardilaadseid dokumente ja muid e-poe nimekirjas olevaid publikatsioone (edaspidi standardid) ja kasutada standardite sirvimisteenust. Standardid on saadaval elektroonselt (PDF-vormingus) ja/või paberil vastavalt iga standardi juures olevale infole.
E-poe kaudu saavad tellida e-poe keskkonnas registreerinud kasutajad (edaspidi kliendid). Standardite sirvimisteenus on kättesaadav ka registreerimata klientidele. Registreerimisel on klient kohustatud esitama enda kohta tõesed andmed. Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusel on kahtluse korral õigus esitatud andmeid kontrollida ning ebaõigete andmete korral klient ja/või kliendi poolt kasutatud interneti IP aadress või aadressid e-poes blokeerida.
Kliendid on kohustatud kasutama e-poodi ettenähtud eesmärkidel ja heatahtlikult. Nimetatud põhimõtete eiramise korral on Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusel õigus klient ja/või kliendi poolt kasutatav interneti IP aadress või aadressid e-poes blokeerida.
Ostmine
Ostmiseks tuleb lisada standard ostukorvi valides formaadi, keele, makse- ja kättetoimetamisviisi. Tellimuse kinnitamisel tuleb kinnitada, et järgitakse standardite kasutustingimusi. Enne tellimuse kinnitamist palume kontrollida tehtud valikud.
Standardite eest saab tasuda ülekandega, pangalingiga (Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, LHV Pank), krediitkaardiga (Visa, Mastercard) ja PayPali maksekeskkonnas.
Kõikide maksemeetodite puhul genereeritakse arve automaatselt kasutajakontol märgitud isiku (kui aadressi väljale on märgitud andmed ettevõte kohta, siis vastava ettevõtte) nimele. Maksemeetodi "Arvega tasumine" puhul on maksetähtajaks 10 päeva. E-poe poolt genereeritud arve palume lugeda originaalarveks ning vajadusel kasutada selle väljatrükki.
Tellimuste täitmine
Kui ei ole kokku lepitud teisiti, täidetakse tellimused pärast makse laekumist Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusele. Tellimuse täitmise erinevatest etappidest teavitatakse klienti e-kirja teel, samuti on võimalik järgida tellimuse täitmist kliendi kasutajakontol.
Elektroonsed standardid tehakse ostjale kättesaadavaks e-poe keskkonna kasutajakontol. Kui tellimus sisaldab ainult elektroonseid standardeid ning makseviisiks valitakse pangalink, krediitkaart või PayPal, on tellitud elektroonsed standardid kättesaadavad kohe pärast edukat makset. Kui elektroonse standardi puhul ei ole PDF-faili olemas, teavitatakse ostjat sellest standardi ostukorvi lisamisel. Sellisel juhul tehakse tellitud standard kättesaadavaks kahe tööpäeva jooksul. Standardite ostmisel peab klient järgima dokumentide kasutustingimusi.
Paberkandjal standardid saadetakse kliendile vastavalt tarneviisi valikule kas Omniva vahendusel (tellimusele lisandub saatmiskulu Eestis 2 eurot, 1. tsoonis 9 eurot ja ülejäänud maailmas 12 eurot toote kohta) või kui klient on valinud tarneviisiks „Tulen ise järele“, antakse tellitud standardid üle Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse klienditeeninduses aadressil Akadeemia tee 21/6, Tallinn. Omniva kaudu standardi tellimisel lisandub tellimuse täitmise ajale Omniva kättetoimetamise aeg (Eesti kuni 3 tööpäeva, Euroopas kuni 4 tööpäeva ja muu maailm kuni 10 ööpäeva). Standardite edastamisest Omnivale või klienditeenindusse järele tulemisest teavitatakse klienti eraldi e-kirjaga.
Kaebuste lahendamine ja tellitud toodete tagastamine
Kliendil on õigus 14 päeva jooksul alates standardi kättetoimetamise päevast standard tagastada ja saada tasutud raha tagasi (v.a. transpordikulu). Tagastatavad standardid ei tohi olla rikutud. Ostetud elektroonsed standardid ei kuulu tagastamisele. Tellimuse saab tühistada 14 päeva jooksul, kui elektroonne standard ei ole kasutajakontolt alla laetud.
Kui ostetud standard on vigane, on kliendil õigus esitada Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusele kaebus soovitavalt kolme päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe aasta jooksul alates standardi üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates vea avastamisest.
Veaga standardi korral on kliendil õigus:
1. Nõuda esmalt standardi parandamist või asendamist korrektse standardiga;
2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:
a. ei ole võimalik standardit parandada või asendada,
b. parandamine või asendamine ebaõnnestub,
c. Standardikeskus ei ole viga mõistliku aja jooksul kõrvaldanud.
E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada täites tagasiside vormi, e-posti aadressile: standard@evs.ee või aadressile: Akadeemia tee 21/6, Tallinn 12618, Eesti
Standardite sirvimisteenuse kasutamine
Standardite sirvimisteenuse kasutamiseks tuleb e-poest otsida huvipakkuv standard, avada standardi detailvaade, valida „Sirvi täisteksti“ ja valida sobiv keel.
Standardi sirvimisteenuse eest on võimalik tasuda ainult pangalingiga (Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, LHV Pank), krediitkaardiga (Visa, Mastercard), PayPali maksekeskkonnas ja eelnevalt soetatud vautšeriga.
NB! Kui soovite standardi sirvimise eest arvet, peate sirvimisteenuse kasutamise hetkel olema kasutajakontole sisse loginud. Sisse loginud kasutajatele koostab süsteem PDF-vormingus arve, mille saate hiljem alla laadida oma kasutajakontolt. Sisse logimata kasutajatele Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus tagantjärele arvet ei koosta.
Standard avaneb sirvimiseks vahetult pärast edukat makset kasutaja seadmes turvalises aknas. Standardit saab üksnes lugeda, puudub võimalus standardi teksti printida ja salvestada kasutaja seadmesse. Standard jääb lugemiseks avatuks vastavalt valitud ajale kas 30 minutit või 24 tundi. Taasavada saab standardit kasutades brauseri aadressireal olevat veebiaadressi. Tellimuse hetkel sisse loginud registreeritud kasutajad saavad taasavada teksti kasutajakontol „Tellitud elektroonilised dokumendid“ lehel oleva lingi kaudu või neile e-kirjaga saadetud lingi kaudu. Registreerumata kasutajad või kasutajad, kes ei olnud tellimise hetkel sisse loginud, peavad veebilehe aadressi ise säilitama.
Standardi sirvimisteenuse eest raha ei tagastata välja arvatud juhul, kui selgub, et sirvitav standard oli vigane või ei avanenud sirvimiseks. Selliste juhuste tekkimisel on kliendil õigus esitada Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusele kaebus soovitavalt kolme päeva jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe aasta jooksul alates standardi sirvimisõiguse soetamise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates vea avastamisest. Et hilisemaid probleeme oleks lihtsam lahendada, peaks klient säilitama kindlasti ostuarve või muu info (näiteks maksekorralduse koopia), mis võimaldab tõestada, et klient kasutas Standardikeskuse sirvimisteenust. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus probleemi lahendamata jätta.
Veaga sirvitava standardi korral on kliendil õigus:
1. Nõuda esmalt sirvitava standardi parandamist või sirvimiseks kättesaadavaks tegemist;
2. Nõuda lepingust taganemist, juhul kui:
a. ei ole võimalik sirvitavat standardit parandada või asendada,
b. parandamine või asendamine ebaõnnestub,
c. Standardikeskus ei ole viga mõistliku aja jooksul kõrvaldanud,
d. Sirvitava standardi parandamise või asendamisega on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
Veebilehe kasutustingimused
Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse veebilehel sisalduv informatsioon on koostatud ja loodud Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse poolt ning selle kasutamisõigus kuulub Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusele. Kui soovite kasutada veebilehel olevat infot teistele esitamiseks või muul viisil, kui oma tarbeks, palume võtta meiega ühendust.
Isikuandmete töötlemine ja kaitse
Klient annab evs.ee veebilehel ja e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega MTÜ-le Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus õiguse koguda ja töödelda veebilehe isikuandmeid MTÜ Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse isikuandmete töötlemise põhimõtete kohaselt.
Täiendav info: 605 5050, info@evs.ee
Turvalisus
Meie veebilehe kasutamine on turvaline
Kõik veebilehe osad, mis sisaldavad või kus liigub teie isiklikku informatsiooni (sisselogimise aknad, kasutajakonto leheküljed jms) on kaitstud SSL-turvaprotokolliga, mis tagab selle, et kõrvalised isikud ei saa vahetatavat informatsiooni pealt kuulata ega muuta. Teie kontole saab sisse logida kasutajanime ja parooliga, ID-kaarti või mobiil-ID kasutades.
Turvalisus e-poe tehingute tegemisel
Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse e-poes saab tasuda, kasutades järgnevaid elektroonilisi maksemeetodeid:
1. krediitkaardid (Visa ja MasterCard),
2. pangalingid (Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, LHV Pank),
3. PayPal maksekeskkond.
Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse e-poes on maksekaartide ja pangalinkide kasutamine turvaline.
Krediitkaardiga tasumise korral ei näe Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus teie poolt sisestatavaid andmeid. Maksmise teostamiseks suunatakse teid EveryPay AS turvalisse keskkonda ning maksmise hetkel sisestab kaardiomanik kaardiandmed EveryPay AS veebilehel ning andmeid säilitatakse samuti ainult seal. Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus saab makseteenuse vahendajalt üksnes kinnituse makse teostamise kohta ja makse andmed, kuid mitte krediitkaardi numbrid vms andmeid. Andmeedastuse turvalisuse tagamiseks kasutatakse kliendi ja maksekeskkonna interneti liikluse vahel SSL-turvaprotokolli ning andmed, mis liiguvad Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse veebilehe ja maksekeskkonna vahel, allkirjastatakse elektrooniliselt, mis tagab selle, et kõrvalised isikud ei saa vahetatavat informatsiooni pealt kuulata ega muuta. Standardimis- ja Akrediteerimiskeskusel on juurdepääs kaarditehingute aruandlusele, kuid puudub juurdepääs täielikule kaardinumbrile. Täpsem info teenuse toimimise kohta: https://www.every-pay.com/.
Pangalinkide kasutamisel sooritatakse tasumise tehingud panga keskkonnas, millest tulenevalt ei näe Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus teie poolt sisestatavaid andmeid teie pangakonto, kasutajanimede ega paroolide kohta. Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskus saadab pangale andmed teie poolt sooritatava tehingu kohta ning saab hiljem üksnes kinnituse maksekorralduse täitmisest. Panga ja ostja vaheline side on kaitstud SSL-turvaprotokolliga ning panga ja Eesti Standardimis- ja Akrediteerimiskeskuse vahel liikuv informatsioon on varustatud digitaalsete allkirjadega, mis tagab selle, et kõrvalised isikud ei saa vahetatavat informatsiooni pealt kuulata ega muuta. Täpsemat informatsiooni pangalingi teenuse kohta on võimalik saada pankade kodulehtedelt.
PayPal maksete toimimise ja turvalise kohta on info leitav järgmiselt veebilehelt: https://www.paypal.com/ee/webapps/mpp/personal.